Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjennom Lomsdal-Visten


virrma

Anbefalte innlegg

Annonse

Takk for en kjempeflott turrapport! Uheldige med været, men desto bedre når det lysnet. Litt av noen dagsetapper på slutten der. Kronglete terreng - spesielt ved Vistfjellene. 

Akkurat ved Vistkjerringa bruker jeg personlig å gå opp snøflanken og langs med Vistkjerringa og ryggen ned mot Henriksdalen, men er nok ingen fasit.

Jeg syns bildene er OK sånn, men som nevnt over kan man klikke på dem så kan man redusere dem om man vil..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kjell Iver skrev:

Takk for en kjempeflott turrapport! Uheldige med været, men desto bedre når det lysnet. Litt av noen dagsetapper på slutten der. Kronglete terreng - spesielt ved Vistfjellene. 

Akkurat ved Vistkjerringa bruker jeg personlig å gå opp snøflanken og langs med Vistkjerringa og ryggen ned mot Henriksdalen, men er nok ingen fasit.

Jeg syns bildene er OK sånn, men som nevnt over kan man klikke på dem så kan man redusere dem om man vil..

Takk!

Kan tenke meg det hadde vært en enklere rute å holde høyden ved Vistkjerringa. Jeg trodde vi skulle spare krefter på færre høydemeter ved å heller gå ned til vannet, men det var tyngre enn forventet gitt. Takk for tips, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hello,

I don't understand any norwegian. But i would like to know the Name and the GPS position of the waterfall from day 12. I love him.

We will visit norway this Summer and we would love to visit this waterfall. It looks like the waterfall from Island where i my husband proposed. 

Thanks in advance. Greets,

Julia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry i mean day 11!

Hello,

I don't understand any norwegian. But i would like to know the Name and the GPS position of the waterfall from day 11. I love him.

We will visit norway this Summer and we would love to visit this waterfall. It looks like the waterfall from Island where i my husband proposed. 

Thanks in advance. Greets,

Julia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ju Liaa skrev:

I don't understand any norwegian. But i would like to know the Name and the GPS position of the waterfall from day 11. I love him.

 

 It is kind of remote place..

Names of this river changes along the way - but right there it is called Grunnvasselva. Further down called Lomsdalselva.

Position as indicated on this map

Same place a few years back - in the wintertime

pan3.jpg

You can read more here https://lomsdalvisten.no/pa-tur-i-lomsdal-visten/lomsdalen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kjell Iver skrev:

 It is kind of remote place..

Names of this river changes along the way - but right there it is called Grunnvasselva. Further down called Lomsdalselva.

Position as indicated on this map

Same place a few years back - in the wintertime

pan3.jpg

You can read more here https://lomsdalvisten.no/pa-tur-i-lomsdal-visten/lomsdalen/

Oh thanks a lot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.