Gå til innhold
  • Bli medlem

Nyttårsaften med noe attåt


ost

Anbefalte innlegg

Annonse

Eeehhh, ga deg en tommel opp. Ikke fordi du stadig sliter etter skaden, men syns fortellingen er beskrivende for enkeltepisoder som noen ganger får følger. Vi er nok flere i samme båt her, enten det nå er akilles, eller andre plager. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, rayun skrev:

Eeehhh, ga deg en tommel opp. Ikke fordi du stadig sliter etter skaden, men syns fortellingen er beskrivende for enkeltepisoder som noen ganger får følger. Vi er nok flere i samme båt her, enten det nå er akilles, eller andre plager. 

Takk! Jeg har vel nesten kontroll nå. 20 år med prøve og feile gjør at jeg nå vet hva jeg må gjøre for å hindre at det skal blusse opp igjen. Jeg tror nok de fleste av oss likevel, eller aller helst, vil på tur. så må vi heller lære oss å gjøre de tilpasningene som må til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.