Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva man husker, og hva man ønsker barna skal huske, og mimring osv...


Hammer

Anbefalte innlegg

Annonse
43 minutter siden, Hammer skrev:

 

Når man var så "Klok" at man tok utfordringen i julekalenderen, så må man vel kanskje bidra litt også

 

Bra du lager innlegg😀 Det setter jeg og sikkert mange andre pris på. Litt rart det der med kalender innlegg, plutselig litt angst.... Selv den som har flest innlegg siste året med 1583 stk  @Mareng har ikke turt å passere kalenderdørstokkmila ser det ut til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Memento mori skrev:

Bra du lager innlegg😀 Det setter jeg og sikkert mange andre pris på. Litt rart det der med kalender innlegg, plutselig litt angst.... Selv den som har flest innlegg siste året med 1583 stk  @Mareng har ikke turt å passere kalenderdørstokkmila ser det ut til!

Ka fan, finnes det oversikt over slikt også? :D Jo mindre tid man har til å gå tur, jo mer tid bruker man på Fjellforum :P

Neida, det har blitt noen turer, det skulle helst ha vert flere, men jeg tar omtrent ikke bilder. Når jeg er med ungene (2 og 5 år) tar jeg kun ett fåtall avbilder til familiealbumet, jeg prøver å holde bruk av elektroniske dupeditter til ett minimum sammen med ungene. Så noen kalenderbidrag kommer ikke fra meg :)

Men sat*n, har jeg skrevet så mye på fjellforum? Det var en tankevekker, det får nå være måte på :o  Jeg har tydeligvis tastet for mye på telefonen i det siste! Logger meg herved ut resten av dagen!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mareng skrev:

Neida, det har blitt noen turer, det skulle helst ha vert flere, men jeg tar omtrent ikke bilder. Når jeg er med ungene (2 og 5 år) tar jeg kun ett fåtall avbilder til familiealbumet, jeg prøver å holde bruk av elektroniske dupeditter til ett minimum sammen med ungene. Så noen kalenderbidrag kommer ikke fra meg 

Ingen unnskyldning! Går da an å lage kalenderinnlegg uten bilder. Jeg har gjort det, jeg, så jeg er helt sikker på at det er mulig. ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mareng skrev:

Ka fan, finnes det oversikt over slikt også? :D Jo mindre tid man har til å gå tur, jo mer tid bruker man på Fjellforum :P

Neida, det har blitt noen turer, det skulle helst ha vert flere, men jeg tar omtrent ikke bilder. Når jeg er med ungene (2 og 5 år) tar jeg kun ett fåtall avbilder til familiealbumet, jeg prøver å holde bruk av elektroniske dupeditter til ett minimum sammen med ungene. Så noen kalenderbidrag kommer ikke fra meg :)

Men sat*n, har jeg skrevet så mye på fjellforum? Det var en tankevekker, det får nå være måte på :o  Jeg har tydeligvis tastet for mye på telefonen i det siste! Logger meg herved ut resten av dagen!...

Da ender dine unger opp som meg, med å ikke ha noen bilder å legge ut i julekalenderen i 2047 :P

Du må foresten hive deg med på et sånn FF-barnetreff. Vi har jo unger i samme alder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.