Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans Helium Dome


Anbefalte innlegg

Skal gå til innkjøp av nytt vinter telt og lurer litt på Bergans Helium Dome https://xxl.no/bergans-helium-dome-3-tremannstelt/p/1088489_1_style..  Noen som har erfaringer med dette? Ser Cecilie Skog har brukt dette teltet mye. Blir det for stort til meg og bikkja vinterstid? tenkte jeg ville ha litt stort telt pga jeg syntes det er greit og ta inn utstyr 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se den lille testen min som @Mareng linker til. Jeg mener fortsatt det er et meget godt telt til prisen. Det er imidlertid to ankepunkter som jeg mener du må vurdere. Forteltet er veldig lite og det er litt knotete å slå opp alene i sterk vind. Om du primært er alene med bikkja har du god plass i innerteltet så behovet for stort fortelt blir litt mindre, men det er litt knotete å gå ut og inn når det ikke er snø nok til å lage en skikkelig grop. Jeg endte med å selge det til fordel for Helsport Svalbard. Ikke optimalt telt det heller, men vanvittig stort fortelt. Romfølelsen i innterteltet på Helium Dome er bedre enn Svalbard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.