Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellreven keb bukse


AK74

Anbefalte innlegg

Hei, prøver å handle flest mulig julegaver på nett. Skal bestille en fjellreven keb bukse til min pappa, og han bruker 34 tommer i vanlige jeans. Er det noen som kan gi meg et hint hvordan str det kan tilsvare? 52, 54 eller? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, selv bruker jeg alt fra 31 til 34 i vanlige jeans, avhengig av produsent. Sistnevnte størrelse vanlig Levis 501. Fjellreven er ganske romslige i størrelsene, mi Vidda bukse er 52, og den er såpass stor i livet at jeg må bruke belte. Mulig at Fjellrevens 54-størrelse blir litt vel slarkete for pappaen din. Men noen liker klærne litt mer romslige enn andre (jeg er en av dem).

Endret av Bjørn J
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bjørn J skrev:

Tja, selv bruker jeg alt fra 31 til 34 i vanlige jeans, avhengig av produsent. Sistnevnte størrelse vanlig Levis 501. Fjellreven er ganske romslige i størrelsene, mi Vidda bukse er 52, og den er såpass stor i livet at jeg må bruke belte. Mulig at Fjellrevens 54-størrelse blir litt vel romslig for pappaen din.

Tenker at 52 skulle bli bra, jeg går for den :-) Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Keb er store rundt livet, jeg er ca. 32" i livet i vanlige bukser og bruker 46 i Keb, og de er ikke trange. Jeg er dog kanskje ganske smal rundt livet men synes Keb buksen er romslige i størrelsen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, gin skrev:

Jeg synes Keb er store rundt livet, jeg er ca. 32" i livet i vanlige bukser og bruker 46 i Keb, og de er ikke trange. Jeg er dog kanskje ganske smal rundt livet men synes Keb buksen er romslige i størrelsen :)

Får det om det blir en retur, eller om jeg er heldig med valget av størrelse:) Ihverfall ei bukse jeg selv liker veldig godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, gin skrev:

Jeg synes Keb er store rundt livet, jeg er ca. 32" i livet i vanlige bukser og bruker 46 i Keb, og de er ikke trange. Jeg er dog kanskje ganske smal rundt livet men synes Keb buksen er romslige i størrelsen :)

Samme for meg. 48 blir for vid, 46 er akkurat passe. Har inntrykk av at FR er litt store i størrelsene. Buksen er ganske elastisk, og det stive materialet går noe ut ved bruk. Slik som alle bomullsbukser. Belte er både praktisk og lurt. 
Det bør også nevnes at buksene er laget for å bæres noe høyere enn det jeg bærer mine vanlige jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.