Gå til innhold
  • Bli medlem

Sofagrisen som ikke kunne sitte stille


Terka

Anbefalte innlegg

Annonse

Ekte naturopplevelser direkte til sansene. Bli go'sliten, som du skriver. Endring av miljø; jeg har som målsetning å oppsøke nye og ukjente steder, istedenfor det lettvinte ved å gå i kjente, opptråkkede spor.
Tenker det er sunt å bruke kropp og sinn på den måten. Mye sunnere enn mange alternativer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et flott bidrag! (Jeg har fundert på om vi ikke etterhvert er såpass modne her på forumet at vi kanskje kunne hatt en kategori der hver og en presentere seg for resten av forumet - litt historikk og litt om planer, erfaringer, turer osv.)

Jeg kjente meg veldig igjen i det du beskriver. Friheten og freden i høyfjellet er uslåelig - spesielt når man vet at den også kan være nådeløs om man ikke tar sine forholdsregler 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine ord, som setter ting litt i perspektiv. Opplever at litt for mange skal ta de samme turene, og er avhengig av 100% vær for at turen etter deres mening er vellykket. Målet for turen for enkelte er et bra bilde. Du Terka nyter livet, og tar turer du husker. Selv liker jeg litt rufset vær, og kjenne at jeg lever. Behøver nødvendigvis ikke gå fort, langt eller til et spesielt pent sted. Holder noen ganger til å med ligge i telt i hagen og nyte det dårlige været/teste et telt. Når jeg drev med gruve/grotteklatring fikk jeg ofte spørsmål om hvorfor! Vet vel ikke hele svaret enda...... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.