Gå til innhold
  • Bli medlem

Passer Manfrotto stativhode på Induro stativ?


Vestlendingpåtur

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et lett fotostativ i merket Induro. Jeg fikk det til en god pris så jeg slo til. Jeg må også stativhode (kulehode) og jeg har funnet et Manfrotto kulehode som jeg ønsker å kjøpe. Er det noen som vet om Manfrotto kulehode er kompatibelt med Induro stativ? 

Kulehodet jeg har sett på er dette: Manfrotto Kulled MHXPRO-BHQ2 magnesium

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I de aller fleste tilfeller så er det standard gjenge på disse stativene, MEN det finnes to størrelser. Du får imidlertid overgang fra liten til stor for en veldig billig penge 


https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=tripod+head&_sop=15&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xtripod+head+convert.TRS0&_nkw=tripod+head+convert&_sacat=0

På samme link vil du kunne lese av de forskjellige størrelsene slik at du vet hva du skal se etter. Sjekk for tilsvarende info på de hodene/stativene du kikker på så vil det trolig stå i tekniske specs.....



Jeg har flere stativer og hoder og det er en av to på alle disse. Så derfor har jeg også et lite utvalg av de overgangene i alle fotobagger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.