Gå til innhold
  • Bli medlem

+ - 0 bukse


Anbefalte innlegg

Noen som har testen denne buksen http://www.troll-hundefor.no/webshop.aspx?pageid=32939&Product=52196#products? skal ha meg en ny sele bukse for vinterbruk og har tenk på klattremusen men gidder ikke betale 7 lapper for ei bukse.. Jeg vet at + - 0 var i rettsak når merket kom på markedet pga de lignet for mye på klattremusen og han ene som driver + - 0 er en av de tidligere eierne av klattremusen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt buksen i 4 år og har nesten bare godt å si om den. Har for det meste brukt den på ski og kite på fjellet.

Den ligner en del på Fjellreven sin Tur bukse.
Over midjen har buksen et behagelig stretch materiale, samt en liten lomme. Den har også dropseat funksjon. To store lommer på lårene, og lommer på knærne med tynne kneputer.  Jeg har ikke klart å slite hull på buksen ennå, annet enn sår etter stålkantene på skiene. 

Syns buksen er behagelig og solid.
Det jeg savner på buksen er en snålås på beina eller en gamsjekrok. Det er hemper så du kan lage et strikk som går under skoen, som på en gamasje. Glidelåsen nederst på beina har en irriterende tendens til å kile seg i understoffet når den brukes.
Er litt i tvil på kvaliteten på membranen de bruker. Har hatt jakken i like mange år og den blir våt på skuldrene.

Tror de kun produserer på bestilling og levering på høsten / tidligvinteren. Sjekk www.plussminusnoll.se

De har nesten dobblet prisen på 4 år......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.