Gå til innhold
  • Bli medlem

Glidelås til Mammut 3 season


evenmedneven

Anbefalte innlegg

heisann, nå er gode råd dyre. jeg har en Mammut (ajungilak) mti 3 season pose som jeg er veldig fornøyd med, god vekt og fin størrelse til mitt bruk. det eneste som er litt dumt er at posen ikke vokser med livvidden og den er blitt litt trang. såpass at den sprakk i glidelåsen i fjord når vi var på telting på høsten i fjellet. løsningen ble da å klemme på glidelåsen med Leatherman og kjøpe inn en extender. 

dette funket fint på de neste 6 døgn i posen, men nå er den helt gåen. glidelåsen er nå blitt så svak at den hopper av bare jeg ser på den, selv om posen er romslig og fin med extender. 

 

Nå tenker du: det var da fælt til klaging på denna karen? gå der du kjøpte den og få en ny glidelås vell?  joda.   han Hingsten på G-Max forus bare titta rart på meg, og svarete kontant nei, før han begynte på neste kunde..  min konklusjon er da, at neste gang blir det en annen pose, og en annen butikk. men i mellomtiden har jeg tenkt å bruke denne posen for det den er verdt, og spør derfor om noen kan peke meg i riktig retning for å fikse en ny glidelås? ps: mammut sin support side hjalp lite.. virker som om når du har betalt for produktet så er de likegyldige til kundene sine..

 

 

TLDR: når man ikke finner ny glidelås hos Butikk eller leverandør, hvor kjøper jeg ny da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse


Else Holm
SØMHUSET AS
Granåsen 18
1362 Hosle
67141400


Det er Else og kolleagene som syr for Anjugilak/Mammut osv og ordnet meg ny glidelås til min 15 år gamle sovepose. 


De trenger infoen på drageren på glidelåsen for riktig størrelse. Står normalt YKK + noen tall og bokstaver på den som identifiserer typen. 

DET + en youtubevideo ala denne: https://www.youtube.com/watch?v=Sj4Tn1WiyVA og vipps så er du oppe og går med ny glider....

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.