Gå til innhold
  • Bli medlem

pannebandUnder åpen himmel ved Tussavatnet


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Annonse

Nyyyydelege bileter frå ein del av Sunnmørsalpane eg ikkje har vitja, men definitivt burde oppsøkje :)

Kva gjeld overnatting i duken har det vore ein slager her i heimen i nokre år, og det må dårleg ver til før me trekkjer inn. Det gir ein endå sterkare naturnærleik? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 24.11.2017 den 13.07, tshansen skrev:

Fantastiske bilder :-) Veldig bra Turhistorie, takk for at du deler 

 

På 24.11.2017 den 14.00, Isak Knutsen skrev:

Herlig turapport med mange flotte bilder!

 

På 24.11.2017 den 17.02, Eivind T skrev:

Glimrende, Anders! Flotte bilder og fin turrapport. Lite slår en utenatt under stjernene.

Tusen takk for det folkens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2017 den 17.02, Eivind T skrev:

Glimrende, Anders! Flotte bilder og fin turrapport. Lite slår en utenatt under stjernene.

 

På 24.11.2017 den 14.11, Tessatroll skrev:

Nyyyydelege bileter frå ein del av Sunnmørsalpane eg ikkje har vitja, men definitivt burde oppsøkje :)

Kva gjeld overnatting i duken har det vore ein slager her i heimen i nokre år, og det må dårleg ver til før me trekkjer inn. Det gir ein endå sterkare naturnærleik? 

Takk for det. Helt enig med deg @Tessatroll, overnatting i duken er virkelig en slager som gir sterkere nærhetsfølelse til naturen. Kunne ikke sagt det bedre selv.. Nå gjenstår det å prøve under kaldere forhold i vinter, gleder meg til det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.