Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellreven Singi Anorak


Kristian Bøhler

Anbefalte innlegg

Annonse
35 minutter siden, qwer993 skrev:

Om det er en anorakk for høyfjellet om vinteren du skal ha, så bør den være ned over rumpa med snøring nederst og i livet.

Er snøring nederst på denne anorakken men har ikke sett noen snøring i livet. 

Brukte anorakken på femundstur i -15 grader og har kun positive ting å si om anorakken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å så på den i går. Men de hdde kun inne i xl som er litt stor for meg. Men virket bra ved første øyekast. God hette, god kengu-lomme med topp og sideåpnknger. 2 små meshlommer inni lomma for mobil eller annet småtteri. 

Skulle dog ønske at lomma ikke var så dyp, slik at man kan ha på seg sekk uten at beltet kommer delvis over lomma. Stoffet er i god kvalitet. Har singi-jakke fra før, som er knallbra (selv om hoftelommer er teit...)

anorakken har snøring nede. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Kristian Bøhler skrev:

Hei noen som har erfaring med Fjellreven Singi Anorak ?? 

02BC1EA5-4558-420C-937D-8B25874632E6.jpeg

Jeg har denne, men min heter Sarek. Tro de døpte om alt sarek til singi. Super sak, enig i alt skryt. En ting som er spesielt bra er 2 veislufting i begge sider helt ned. Når det er varmt kan man ha beltet på sekken under anorakken foran. Dette er mye smartere enn man tror. Kun nr 8 som også har dette. Mye lettere å ta på også. Den er vinterromslig og varme klær passer under.

Lommen drar man bare litt opp over hoftebeltet hvis det krasjer  

i perfekt vinterånd kunne den vært lenger og hatt skrittstropp

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, renzir skrev:

Jeg har denne, men min heter Sarek. Tro de døpte om alt sarek til singi. Super sak, enig i alt skryt. En ting som er spesielt bra er 2 veislufting i begge sider helt ned. Når det er varmt kan man ha beltet på sekken under anorakken foran. Dette er mye smartere enn man tror. Kun nr 8 som også har dette. Mye lettere å ta på også. Den er vinterromslig og varme klær passer under.

Lommen drar man bare litt opp over hoftebeltet hvis det krasjer  

i perfekt vinterånd kunne den vært lenger og hatt skrittstropp

Syns du den funker på høst /vår og ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Kristian Bøhler skrev:

Syns du den funker på høst /vår og ??

Bruker den da også. Tar av pelsen bare. Men har med vilje ikke vokset min noe. Så skikkelig vanntett er den ikke. Men til skogstur på høsten er den fin også. Liker anorakk veldig godt. Lommen på brystet er praktisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.