Gå til innhold
  • Bli medlem

Randoekspedisjon Grønland mai 2019


Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har så smått begynt å sjå på mogelegheitene for å organisere ein ekspedisjon/tur til Grønland i området rundt Gunnbjørns Fjeld (3693moh). Målet med ekspedisjonen er å få skikkeleg villmarksfølelse, svimlande utsikt, bra skikøyring, og gjerne nokre kule toppar. 

Det kostar ca 300 000 kr for flyreisa t/r Island - basecamp for 4 pers med utstyr. Om det fins vesentleg billigare alternativ med ville fjell med bra skikøyring i samme område så er det veldig interessant.

Er det nokon som veit om det må søkast om løyve til ein sånn tur og om det er krevjande/dyrt å få løyve?

Nokon som har andre tankar eller erfaringar frå ein slik tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) denne sida gjer ting ein del lettare. Når eg først tok til og orientere meg opp på Grønland var det noko vanskeleg å finne info, og søknad for løyve, radiopermit osv var ikkje digitalisert. 

Dei digitale løysingane kom for fullt i år meinar eg, men  har hatt litt rusk i maskineriet. Om du skulle trenge hjelp og ikkje kjem gjennom på rette staden på tlf eller epost så kan du sende meg ein PM. Har nokre direkte tlf nr og e-postadresser til folk på ekspedisjonskontoret. 

Om de skulle trenge bistand på andre vis så er det eit stalltips  ta kontakt med Lars Ebbesen. Han sel ymse tenester knytt til slike turar.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.