Gå til innhold
  • Bli medlem

Multifuelbrenner og støy


Anbefalte innlegg

Annonse
1 minutt siden, tshansen skrev:

Ja det er litt hektisk på jobb i kveld, men ser at det er nesten umulig å få til noe god eller «riktig» måling uten å ha med teltet! Så jeg har satt prosjektet litt på vent! Men skal prøve å få så riktige settinger som mulig 

Tror du kjerringen merker noe om du ligger i teltet i stuen og fyrer primus når hun kommer hjem?

Jeg tenker, det er sånn som man må regne med nå til dags...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mareng skrev:

Tror du kjerringen merker noe om du ligger i teltet i stuen og fyrer primus når hun kommer hjem?

Jeg tenker, det er sånn som man må regne med nå til dags...

For ei stund sida dreiv gubben og eksperimenterte med primus på kjøkkenet (av typen med og uten filter og/eller stillebrenner). Jeg tenkte jeg skulle være raus og la ham holde på. Det var før jeg kom opp i stua i 2. etasje og kom på at det var parafin han fyrte med. Det luktet Nato-øvelse i fleire timer.  

Etter det må man gjerne leke med telt inne, men jeg setter foten ned for fyring.

  • Liker 1
  • Hehe 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.