Gå til innhold
  • Bli medlem

Houdini skallklær


Thess89

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med skallklær fra Houdini? Jeg er på jakt etter en god skalljakke, med litt lengde. Kravene er at den er vann/vindtett, at den ikke er for tung - og dersom den er "miljøvennlig" er det ett stort pluss! Har derfor sett på jakke fra Houdini (Klattermusen også, men de er litt tyngre og stive i stoffet når det blir kaldt). Jakken skal brukes i polare strøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For bruk i polare strøk kan man også vurdere bomull eller mikrofiber, siden pusteegenskapene forsvinner i streng kulde.

Jeg er selv i tenkeboksen på skalljakke for tiden, og er ute etter en uten fluorstoffer i membranen. Fjellrevens Keb ecoshell er også ei fin jakke i den klassen! Har ikke annen erfaring fra Houdini enn å kjenne på stoffet i butikken, og jeg må si at de virker tillitvekkende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.