Gå til innhold
  • Bli medlem

DIY; legge opp og skifte glidelås i Klattermusen Freke.


Tessatroll

Anbefalte innlegg

Hei

Eg har ei klattermusen Freke som eg er veldig glad i passforma på. Eg er dog glad i å ha det romsleg i skallklea mine, i tillegg til at eg har litt korte bein. Klattermusen trur eg på generel basis opererar med lenger bein enn vanleg relativt til vidde, og då kjem eg litt skeivt ut. 

Eg har kome i tankar om å legge den opp. Først tenkte eg på det som tilnærma umogleg, så det er så mykje "dilldall" nede på beina på den, samt langsgåaende glielås heile vegen. Dog har eg etter eit lite besøk inne på extremtextil sine sider komt fram til at det må vere råd å få til. 

Eg har ikkje har behov for å rekonstruere alle detaljar nedst på beinet, men lurer på kva som vil vere greiast å få til, av å legge opp nedst på beinet eller korte den inn over kneet i staden og behalde ankelområdet as is. Nokon tankar frå dykk som er meir røynde med å konstruere eiga bekledning? Eg må uansett til å sette i nytt kortare glidelås i sida, men er ute etter enklaste løysing på beinlengd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje litt avhengig av hvor mye du trenger å legge opp, men jeg vil anta at det er lettest å ta det nederst. Normalt vil du da også slippe å sette inn ny glidelås. På de fleste slike bukset lukkes glidelåsen fra toppen og ned. Da kan man bare korte inn glidelåsen. I enden kan du enten brette om den siste delen, eller sy en liten stopper for hånd med tråd og litt lim på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, esw skrev:

Kanskje litt avhengig av hvor mye du trenger å legge opp, men jeg vil anta at det er lettest å ta det nederst. Normalt vil du da også slippe å sette inn ny glidelås. På de fleste slike bukset lukkes glidelåsen fra toppen og ned. Da kan man bare korte inn glidelåsen. I enden kan du enten brette om den siste delen, eller sy en liten stopper for hånd med tråd og litt lim på.

Hmmm, er vel det som er, at eg vil ha tovegs glidelåsen inntakt, med mogleg heiter for å framleis opne nedanfrå. 

Men alt det andre dillet som er på treng eg ikkje nødvendigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, esw skrev:

Hvis buksa di ser slikt ut nederst som på vedlagt bilde, vil du kunne korte inn uten at du mister muligheten for å åpne nedenfra....

IMG_0290.JPG

Det stemmer, kan eg berre klippe av meinar du, og lage til ein stoppa på kvar side/kvar glidelåsende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.