Gå til innhold
  • Bli medlem

Mountain Equipment Vega dunjakke (str.?)


Gjest Turlyst

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Turlyst
2 minutter siden, Phoney skrev:

... 30% på (endel) ME produkter hos Hekta på tur, bla Vega til 3149,- :P

Takker. Det er ulempen med å ha tatt bort haka for nyhetsmailer, som jeg har gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst
2 minutter siden, Phoney skrev:

Bare å kjøre inn mailene i en egen mappe slik at du ikke ser dem før du aktivt går inn for det :P

Teller litt på knappene selv på en K7, men usikker på størrelsene 

Ser meget god og varm ut den. Grei pris også med 30%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst
18 minutter siden, tklami skrev:

Jeg har Vega jakka selv, syns det er ei veldig god jakke. Jeg er 183 og veier ca 87 kg. Har jakka i størrelse L. 

13 kg tyngre enn tynne meg, så M dersom den passer på lengden og armlengde. Kjører ned til HP, så kan begge prøves. Det er jo 30%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, JanRH said:

13 kg tyngre enn tynne meg, så M dersom den passer på lengden og armlengde. Kjører ned til HP, så kan begge prøves. Det er jo 30%.

Vekta mi forandrer seg litt igjennom året, så når den er lav så er jeg nede i en 83-84kg, ville da heller ikke vurdert M, så kan være greit å teste ja. Er jo greit og ha plass til litt tøy under jakka. Men kan jo være at M kan bli riktig for deg, men lurer på om den kanskje kan bli litt kort i M. Det vet vi ikke før du får testa 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst
16 minutter siden, tklami skrev:

Vekta mi forandrer seg litt igjennom året, så når den er lav så er jeg nede i en 83-84kg, ville da heller ikke vurdert M, så kan være greit å teste ja. Er jo greit og ha plass til litt tøy under jakka. Men kan jo være at M kan bli riktig for deg, men lurer på om den kanskje kan bli litt kort i M. Det vet vi ikke før du får testa 😉

Har en Nørrøna Lyngen (utgått) i L. Den passer bra og er tykk og god. Har Lyngen Lightweight i M, som sitter tett med kun skjorte og tynn genser under (fin på fjellturer i den varmere årstiden). Passform på jakka avgjør om det blir M eller L ;) Har lest her på FF at Norrøna har blitt dårligere på klær, så de er utelukket.

Endret av Turlyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om ME Sigma er damemodellen av denne?  Kanskje noen som vet. Va grei pris på den på Sportsnett, og siden min gamle RAB har tatt kvelden etter mange år frister denne veldig. Har hatt den på ønskelista lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.