Gå til innhold
  • Bli medlem

Primus omnilite i Trangia Triangle


Memento mori

Anbefalte innlegg

  • 5 år senere...
Annonse

God og gammal tråd, men lite respons!

Genialt oppsett!

Bestilte akkurat Triangle selv og tenker å teste ut dette med min Omnilite/X2 Frankenstein-brenner som for tiden lever veldig godt i et 27-stormkjøkken.

Kanskje det hele kan settes sammen til et fornuftig vinteroppsett på brennerplate osv... Gøy å eksperimentere litt med.

I værste fall blir Triangle'n et fint alternativ for å bruke Trangia-gassbrenneren uten fullt stormkjøkken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fornøyd med hvordan dette ble! En del mer kompakt enn Trangia 27-oppsettet mitt, men det er i realiteten kun vekt jeg sparer og ikke noe volum, siden kjelen som har hatt Trangia 27-en i seg uansett må bli med med dette oppsettet.

Brennerplaten under er et lokk som jeg uansett har i pulken på en plastboks til utstyr. Gjenstår egentlig bare å feste Traingle'n til denne på noe lurt vis.

image.thumb.png.ead449aa4ebb8d41cdf8912d866ec839.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.