Gå til innhold
  • Bli medlem

Johnsens turloggSen høst og kjekke folk på Blåfjellenden.


REJOHN

Anbefalte innlegg

Annonse

Da kan det se ut som at det kanskje fremdeles er farbart inn til Blåfjellenden? 

Kona og eldstegutten planlegger helgetur til Danmark, men jeg synes det er bedre med fast fjell under beina i stedet for å mate krabben i høststorm over Skagerak. Får bare håpe at det blir brukbart fjellvær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, REs skrev:

Da kan det se ut som at det kanskje fremdeles er farbart inn til Blåfjellenden? 

Kona og eldstegutten planlegger helgetur til Danmark, men jeg synes det er bedre med fast fjell under beina i stedet for å mate krabben i høststorm over Skagerak. Får bare håpe at det blir brukbart fjellvær.

Det ser ut som om det kan bli tur fredag-lørdag ut fra YR i dag. Det kan være litt is og snø øverst, men det burde kunne gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur til Blåfjellenden avlyst.

Værmelding og advarsler fra meteorologisk institutt bidro til at jeg, i likhet med min kone som skulle med båt fra Tananger til Hirtshals og tilbake, velger å bli hjemme. Jeg har ingen ting å bevise lenger. Mine mange fjellturer i løpet av et langt liv har bevist at jeg er best og derfor trenger jeg ikke oppsøke uværet for å bevise dette nok en gang. Kanskje neste helg kan bli en bedre anledning til å få en fin tur over fjellet.

22f0923ab86b108ec4563a17d537fa4f--to-cuddle-love-is-comic.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, REs skrev:

Tur til Blåfjellenden avlyst.

Værmelding og advarsler fra meteorologisk institutt bidro til at jeg, i likhet med min kone som skulle med båt fra Tananger til Hirtshals og tilbake, velger å bli hjemme. 

22f0923ab86b108ec4563a17d537fa4f--to-cuddle-love-is-comic.jpg

Jeg kom ned fra Heia i dag, etter å ha gått inn til Blåfjellenden i går. 

Værmelderene er ikke helt på hogget. Det var egentlig bra vær i dag - og forholdsvis bra i går.  Nå var det mye vær i natt. Det ristet skikkelig i hytta en stund, så gjengen som hadde meldt ankomst på sent fredagskvelden dukket ikke opp. antakelig riktig avgjørelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det fremdeles er noe som står på plass etter nattens kraftige vind, så ser det faktisk ut som at dette kan bli en fin dag.

Skulle kanskje tatt en tur til fjells like vel, men nå er det for sent. Får prøve med en tur i nærområdet i stedet.

 

stock-vector-a-vector-illustration-of-cartoon-australian-hiker-man-wearing-a-backpack-127368392.jpg

Endret av REs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.