Gå til innhold
  • Bli medlem

antibac - til hender og annet


zimwalker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Memento mori skrev:

8F88D63E-D67A-4C87-B509-0F85C49C95A8.thumb.jpeg.d657489d8ebb84bbd138b7ba633b2379.jpeg

Biltema har små og rimelige flasker med antibakteriell Gel. 30kr for to stk. De har også 20  stk desinfeksjonsservietter for 20kr art nr 36-8778. Kjekt å ha med på tur. Syns ofte flaskene er for store og relativt kostbare. 

Klippet ovenstående fra en annen tråd, produktbildene kan ses der

Kjøper selv 750ml flasker med antibac for overflatedesinfeksjon. se denne linken      Fyller så på små pumpesprayflasker som jeg har med på tur. Veldig hendig.  Kjøper overflaterens utgaven så jeg kan også bruke til brillerens og rengjøring av okkular/glass på kikkert - samt til håndrens så klart, og endog oppfyringshjelp når det skal brennes kvist/ved.. Små sprayflasker (litt større enn en Bic-lighter) kjøpte jeg tidligere hos Biltema, de var fylt med brillerens av noe slag som jeg tømte ut. Tror ikke de finnes i salg der nå, men det finnes sikkert tilsvarende andre steder som kan gjøre samme nytten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 timer siden, zimwalker skrev:

Klippet ovenstående fra en annen tråd, produktbildene kan ses der

Kjøper selv 750ml flasker med antibac for overflatedesinfeksjon. se denne linken      Fyller så på små pumpesprayflasker som jeg har med på tur. Veldig hendig.  Kjøper overflaterens utgaven så jeg kan også bruke til brillerens og rengjøring av okkular/glass på kikkert - samt til håndrens så klart, og endog oppfyringshjelp når det skal brennes kvist/ved.. Små sprayflasker (litt større enn en Bic-lighter) kjøpte jeg tidligere hos Biltema, de var fylt med brillerens av noe slag som jeg tømte ut. Tror ikke de finnes i salg der nå, men det finnes sikkert tilsvarende andre steder som kan gjøre samme nytten.

Hvor kjøper du den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.