Gå til innhold
  • Bli medlem

71 grader nord


Gjest Turlyst

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Turlyst

Var lei av intriger, spill og uærlighet på høyt nivå, så programmet har mistet en seer.

Gleder meg mer til 71 grader for kjendiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er en bekjent  med denne sesongen  så har jeg/vi bare sett delvis de 3 første episodene. Blir nok ikke mer heller 

Velger heller å se en film eller dokumentar når jeg først havner forran skjermen. TV-mottskeren har vært ekstremt lite brukt her de to siste årene, og da mest av barna. Dokumentarer fra turer og ekspedisjoner som informasjon og inspirasjon, sant spillefilmer når man er hjernedød og bare vil underholdes blir det noe av. (Nyheter/status på land og strand bombarderes jeg av eller innhentes via andre medier.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Gittiamo said:

Finnes det muligheter for å se dette uten TV Norge og Get-boks og sånt? Streamer kun når det er noe jeg vil se. Har ikke sett dette på årevis men nå ble jeg nysgjerrig. 

Her? http://www.dplay.no/71-nord/?gclid=Cj0KCQjwg7HPBRDUARIsAMeR_0iDnSpHDt6IvPKEb1aVVs2-lVtJ5va_IpUKesWSoZhyE7EMjhGJPPMaAmJMEALw_wcB

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Turlyst

Var kort innom 71 i dag, og til min store overraskelse var en viss person ute av serien. Hun falt vel for eget grep  - kvelden er reddet :)

Gidder fortsatt ikke å se på, venter heller på kjendis 71.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.