Gå til innhold
  • Bli medlem

Storytel


Anbefalte innlegg

Annonse
1 minutt siden, Siggy Stardust skrev:

Jeg bruker ebok.no. Her betaler du per lydbok/ebok. Fornøyd.

Får sjekke ut den, etter at 14 dager gratis er ferdig på storytel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amazon Audible har MYE bedre utvalg av det jeg synes er interessante bøker enn Storytel. Mange fortellinger feks fra Appalachian Trail og Pacific Crest Trail, og mye hørbart/lesbart fra Alaska/Canada og andre villmarksområder.

Koster jo litt, men man kan velge å betale for enkelttitler. (Etter en gratis prøveperiode på 30 dager.)

Ellers finnes det jo massevis av bra (og gratis) podcast som kan lastes ned om livet utendørs, hvis man ikke nødvendigvis må høre en bok...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storytel sin avspiller er langt bedre enn Audible, men utvalget er dårligere. Jeg har byttet litt mellom dem for å finne de bøkene jeg ønsker.

Min anbefaling har for så vidt ingenting med tur å gjøre, men jeg har brukt turer til å lytte på hele Jack Reacher-serien. Ganske spennende bøker og LANGT bedre enn filmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2017 den 13.36, Snutemor skrev:

Amazon Audible har MYE bedre utvalg av det jeg synes er interessante bøker enn Storytel. Mange fortellinger feks fra Appalachian Trail og Pacific Crest Trail, og mye hørbart/lesbart fra Alaska/Canada og andre villmarksområder.

Koster jo litt, men man kan velge å betale for enkelttitler. (Etter en gratis prøveperiode på 30 dager.)

Ellers finnes det jo massevis av bra (og gratis) podcast som kan lastes ned om livet utendørs, hvis man ikke nødvendigvis må høre en bok...

Har du noen tips på podcast ? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Anbefaler "Ni liv", flott bok, som jeg siste gang hørte på lydbok på tur. Skrevet av en britisk forfatter, men han har løst oppgaven bra, synes jeg. Den blir muligens filmatisert på nytt snart, hvis jeg har forstått det rett. Markens grøde, Knut Hamsun, lånte jeg på biblioteket og hørte på en lengere biltur, flott oppvarming til en lengere fjelltur... bare irriterende med cder og batterier på tur. James Oliver Curwood har skrevet en del bøker fra Kanada/Nordamerikansk villmark.. Tenkte jeg skulle laste ned et par bøker og høre neste alenetur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.