Gå til innhold
  • Bli medlem

Øvre Anárjohka, I samenes villmark [FILM]


Rismyhr

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Annonse
På 5.11.2017 den 8.41, Martin HJ skrev:

Sett alt sammen, en fornøyelse som alltid :D Dog savner norsk tale, ingenting er som når du blir naturedrunk og begynner å filosofere på norsk slik som blant annet i Femundsmarka :D Men fortsett med det du gjør, du gjør det bra.

Hjertelig takk for det Martin, hyggelig å høre. Naturedrunk var et herlig begrep forresten, haha! 😁

Var litt spontant at jeg i det hele tatt lagde noen filmer fra denne reisen og at det ble på engelsk. Tenkte at det kunne være gøy å kanskje nå ut til noen flere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2017 den 6.04, HannKatta skrev:

Hvordan finansierte du året i Lofoten?

Jobbet som vikar på en skole, sfo/lærer. Ellers hadde jeg bra med oppsparte midler slik at jeg trengte  ikke å bekymre meg over det økonomiske. Også var det selvfølgelig fordelaktig å bo med 2 venner, mtp. utgifter i forhold til det å bo osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2017 den 7.24, tshansen skrev:

Syns du er overraskende positiv til all myggen der oppe, for reis til H... den kan være plagsom :-P Flott vlogg! Godt jobbet 

Heheh, det ble ekstremt til tider! Men når man oppholder seg ute over lengre perioder under slike forhold så innser man at det nytter fint lite å bruke masse energi på å forbanne myggen/insektene. Må bare ta de forholdsreglene man kan. Hyggelig å høre at du likte vloggen, tusen takk for kommentar!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.