Gå til innhold
Blaser

Prisbelønnet utekniv

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Mareng skrev:

Jo flere man har, jo mindre glad blir man i kniven sin.

Feil. Hvis man har mange kniver, er det fordi man er glad i kniver. Jeg kjøper meg en kniv sånn ca. annethvert år. Sist i Finnland da jeg var innom en butikk der kniver var profilert. Men der var ingen rambokniver. Greia er at jeg ser en nydelig ting som jeg  bare har lyst til å ha. Og når man har bikket 60 med dette mønsteret må det bli noen kniver. Denne nye kniven fra Mora kommer garantert til å havne i hus før eller siden. Den kommer ikke til å havne i knivskuffen min ( der de pene knivene bor )  , men antagelig bli en type kniv som bor i fiskeskrinet eller er permantent utplassert på hytta. Problemet er jo bare at det allerede bor en utmerket kniv i fiskeskrinet mitt , og jeg har opptil flere absolutt brukbare kniver liggende permanent på hytta. Jeg forstår hvorfor noen damer har så mange sko...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Terka skrev:

så har jeg en kniv som er med på tur og brukes til alt fra smøre brødskiva, filetere, osv til å hugge & spikke.

helle-knife-norwegian-norway-rarely_1_d70620e867ce619f58cbb3a166febd5f.jpg

Den er i allefall ikke den beste til å smøre brødskiva med..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.