Gå til innhold
  • Bli medlem

Norges 25 beste sykkelturer


lesira

Anbefalte innlegg

Sommeren 2016 sykla jeg en 5360 kilometer lang rundtur i Norge. Basert på opplevelsene på den 76 dager lange turen har jeg laga en høyst subjektiv rangering av de 25 beste strekningene å sykle.

Lista har jeg lagt ut på bloggen min: https://www.sirasverden.no/blog/2017/10/5/norges-25-beste-sykkelturer

Har du meninger eller synspunkter på lista?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lista di vil vel alltid bli subjektiv, men jeg synes da den spenner over mye av landet vårt og som sådan må vel de fleste kunne bli fornøyd. Det vil vel alltid være noen lokalpatrioter et eller annet sted som føler seg utelatt, men det får vel så være? Ellers må jeg innrømme at som (blasert?!) nordlending så klarer jeg ikke for mitt bare liv å se hva som er så fantastisk med Atlanterhavsveien...:shock:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.