Gå til innhold
  • Bli medlem

Slogen - rå topptur i sunnmørsalpene!


Isak Knutsen

Anbefalte innlegg

Annonse

Ei flott beskriving av di vitjing av Sunnmørsalpane. Habostaddalen og omkringliggande områder husar mange flotte klassikerar. Har du klatrekyndige folk rundt deg, tilrår eg også å avlegge Brekketindane eit besøk, anten det er store eller lille. Flotte turar med ei vanvittig utsikt. Ikkje spesielt klatreteknisk vanskeleg, men greit/naudsynt etter mitt syn, med sikring i eksponerte parti. Her ser du SLogen og Jakta heilt til venstre i bilete.

 

 

14117814_10210365769085140_4960270602992747674_n.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tessatroll skrev:

Ei flott beskriving av di vitjing av Sunnmørsalpane. Habostaddalen og omkringliggande områder husar mange flotte klassikerar. Har du klatrekyndige folk rundt deg, tilrår eg også å avlegge Brekketindane eit besøk, anten det er store eller lille. Flotte turar med ei vanvittig utsikt. Ikkje spesielt klatreteknisk vanskeleg, men greit/naudsynt etter mitt syn, med sikring i eksponerte parti. Her ser du SLogen og Jakta heilt til venstre i bilete.

Har hytte på Fjellsætra ved Nysætervatnet (et fint utgangspunkt), så jeg har muligheten til å bestige mange flotte topper derfra. Skal se nærmere på Brekktindane, høres spennende ut! Elsker følelsen av å komme opp på en flott topp etter en lang tur og se en fantastisk utsikt, slike muligheter har man på Sunnmøre! Et vakkert område, særlig i klarvær:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Þróndeimr skrev:

Ligger en turrapport om Store Brekketinden her som kanskje gir litt info om du skal bestige den.

Takk, Det var nyttig info! Ser jo ut som en helt utrolig flott tur, godt skrevet og superfine bilder:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.