Gå til innhold
  • Bli medlem

Helinox Ground Sheet VS Ball Feet - Hva velger jeg?


Memento mori

Anbefalte innlegg

Når det er litt løst så har de små beina på Chair one lett for å synke nedi. Det er to mulige valg.

 helinox-chair-one-ball-feet.jpg.8f30e576483dc10675afa0284b71a065.jpg

Ball feet som setter på enden av beina, eller:

Helinox-Ground-Sheet-For-Chair-One-Black.jpg.09d5f9d833b10fb3a18a9b8b6ba2ca58.jpg

Ground sheet.
Noen som har testet ut noen av disse og kan anbefale hva jeg bør kjøpe?  Helinox sin ground chair syns jeg blir alt for myk for min vekt på 98kg, blir nesten som å sitte i spagetti, lurer bare på når den skal ryke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke prøvd de to mulighetene to nevner, men har prøvd treningsball for golf. Se f.eks. https://www.golfhandelen.no/no/artiklar/luftball-for-golftrening.html?gclid=Cj0KCQjwx8fOBRD7ARIsAPVq-NnU03RL3tjKtqytA4moZeQ86IJvRiPnuDflJIMMQBSaQfmC0_2ehSYaAk8rEALw_wcB

De hjalp mye, og veier svært lite. Utvidet hullet akkurat nok til at de passet over beina på stolen. Vanlige golfballer er sikkert også en mulighet, men tyngre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis lagde en smart løsning med to pvc rør til meg. Funker som bare det og passer i pakkposen til stolen.

Lag to hull i hvert rør, så trykker du beina inn i hvert hull og du har en slags truge til stolen.

  • Liker 3
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.