Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken dunjakke er å anbefale?


Dingsen

Anbefalte innlegg

Prøver å finne en dunjakke til en rimelig penge. Men det er så mye å velge mellom 🤔

Dette er spesifikasjonene jeg tenker passer meg best:

Vanntett! 😂

Lav vekt, max 1kg

Størrelse large

Må tåle en del kuldegrader

Tanker er å bruke den under pauser når det er kaldt. For del om den har tørrstoff som tåler litt. Har fått et forslag fra Fjellsport som er interessant: Mountain Equipment Triton Jacket Cosmos

Men er litt usikker. Ser at Hekta på tur har den til 700,- mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke helt hvorfor en stor varm dunjakke skal være vanntett da... er det vått, er det som regel for varmt for tykke dunjakker.

Jeg ville ha kjøpt en eller annen dunjakke på tilbud. Kjøpte selv en mammut ambler pro i vinter på leftover-salg(?) fra magasinet. En flere år gammel modell, som viser seg å vær knallbra. Betalte ikke mang kronene for den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.