Gå til innhold
  • Bli medlem

Osprey Xena 85 liter


Siw

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en stor ryggsekk og har derfor prøvd et par ulike sekker. Men den jeg er mest interessert i er Osprey Xena 85 liter, men jeg klarer ikke finne denne eller broren Xenith i butikkene i Hamar. Vil gjerne få prøvd denne sekken og ikke kjøpe uprøvd på nettet. Er det noen her på forumet som vet om det er noen butikk i Hamar eller omegn som fører disse? (DNT her i Hamar har kun de små Osprey sekkene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte min på Sport1 oppe i sentrum i Lillehammer. De hadde inne den dagen jeg kjøpte men tror de sa de også kunne bestille inn om den ikke var der (Var innnom mange ganger og tittet på og prøvde. Hør med Sport1 på Hamar om det samme gjelder der? Ellers er det bare å titte på og teste min om du vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elisabethsk skrev:

Kjøpte min på Sport1 oppe i sentrum i Lillehammer. De hadde inne den dagen jeg kjøpte men tror de sa de også kunne bestille inn om den ikke var der (Var innnom mange ganger og tittet på og prøvde. Hør med Sport1 på Hamar om det samme gjelder der? Ellers er det bare å titte på og teste min om du vil.

Jeg var å sjekket der og da hadde de ikke inne. Skal spørre om de kan ta inn men spørs om de gjør det nå så sent på sesong. Siden jeg er medlem i DNT så er sekken rimeligst der, men som sagt kunne jeg tenke meg å prøve den før kjøp over nett.

Tusen takk for tilbudet - jeg sjekker opp med butikken først, men flott at jeg ev kan titte på din hvis butikken ikke kan hjelpe😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.