Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaring med allrando.no


Karbonfilt

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg bestilte varer hos allrando.no 26.6.17. Betalingen har gått gjennom, men har ikke mottatt ordren, og har heller ikke fått svar på facebook eller mail. 

Er det noen som vet om de fortsatt er i drift? Uansett greit å være klar over hvis andre vurdere å handle der. 

Ps. Jeg er ny på forumet så gi gjerne en lyd om hvor dette burde vært postet hvis dette ikke er riktig plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Karbonfilt skrev:

At kortudsteder er ansvarlig for å refundere penger ved konkurs var jeg ikke klar over, det skal jeg absolutt sjekke opp i:)

Gäller kreditkort endast! Får du inte varan så behöver du heller inte betala. Men det är en process du måste igenom, så ta kontakt med dem och få de formulär du skall fylla i för att skicka in.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte en flaske i titan ifjor, 4.sept. 12.sept etterlyste jeg leveringsbekreftelse. 15.sept svarte de at pakken var sendt med A-post, og at om jeg ikke hadde mottatt den kunne den ha gått tapt i postgangen. Flasken  jeg hadde bestilt var de nå tom for sa de.  De tilbød seg å sende meg en mindre utgave, og sende den opprinnelige flasken når de fikk den inn igjen. Det var jeg ikke interessert i og ba om pengene tilbake. Dagene etter kom den melding fra paypal om refusjon.  Betaler alltid fra min paypal konto når jeg handler hos ny/ukjent forhandler, da de er effektive dersom det butter i mot og levering uteblir. Men slapp altså å bringe Paypal inn i dette tilfellet, skjønt jeg tror det hjelper at forhandler ser at betalingen kommer via dem. (btw flasken de påstod å ha sendt som brevpost dukket aldri opp)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Björn skrev:

Gäller kreditkort endast! Får du inte varan så behöver du heller inte betala. Men det är en process du måste igenom, så ta kontakt med dem och få de formulär du skall fylla i för att skicka in.

Når du handler på nett med norske visa (og lignende) debetkort bruker man i praksis kreditt-delen og derfor regnes de også som kredittkort. Artikkelen jeg delte nevner at debetkort gjelder også, men jeg vet ikke om de sikter til dette spesifikt, eller om reglene også ville vært gyldige for et debetkort uten kreditt-tilknytning (om det finnes).  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.