Gå til innhold
  • Bli medlem

MSR Whisperlite U. i en Primus LiTech Trek Kettle?


Phoney

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en Whisperlite da jeg synes stormkjøkkenet (på gass) tar litt vel mye plass. Primus kjelen er jeg rimelig fornøyd med til en-manns bruk (sammen med en GSI stekepanne og Svea 123R), men ser at det i fremtiden kan være aktuelt å kosefyre litt i telt når høsten drar seg til / tørke klær og hunder.

Noen som vet om Whisperliten la seg pakke ned i den aktuelle Primus kjelen? 

Alternativt, noen som kan anbefale en grei kjele som kan passe til formålet uten at volumet vokser veldig?

Om jeg er helt på villspor ang Whisperliten så er det lov å dytte meg i en annen retning også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En Optimus Crux som du viker ihop och förvarar i botten på gasburken. Tar inte större plats än gasburken. Med rätt gasburk så får du plats med allt i kokkärlet..

För de 800 kr du sparar kan du köpa många burkar med gas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.