Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor selges små / kuvert forpakninger?


Chirsbom

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg er fan av småpakker, såkalt "kuvert", for å spe på eller piffe opp maten, som smør, honning, Nugatti, kaviar og likende. Langt mer hendig når jeg er alene og ikke trenger stort av hvert produkt.

Dessverre føres dette i liten grad av mindre butikkprofiler, og selv Meny rundt hjørnet har sluttet med alt unntatt Nuggati grunnet lavt salg. 

Finnes det en nettbutikk som fører slik, eller er det en butikk i Oslo området hvor jeg kan hamstre slikt som varer en liten evighet?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 måneder senere...

Hvis du ikke finner i butikk kan du høre med kjentfolk som har kantine på jobb. De hadde hvertfall slikt i kantina på de større arbeidsplassene jeg har jobbet på :-) 

Ellers kan jeg tipse om disse beholderne: https://www.beeorganic.no/products/lunchbots-3pk-tette-beholdere-44-ml-i-rustfritt-stal 

Har selv matbokser fra samme merke. Veldig holdbare, men ikke noe for gramjegerne. Hvis de er aktuelle kan du jo å sende en e-post og be de veie dem for deg ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.