ost

Favoritter

Anbefalte innlegg

Hei Skjult lenke - logg inn for å se den m.fl. 

Men ting jeg har lurt på en stund. Finnes deg en mulighet for å merke ett innlegg jeg liker ekstra godt som "min" favoritt. Altså ikke i form av kudos til forfatteren, mer som en påminnelse til meg selv til senere bruk. Dette være seg en turrapport fra et område jeg har lyst til å besøke en gang, en matoppskrift eller en oppskrift på hvordan jeg skal få tak i egne kart. Det kan være noe jeg leser i dag, og som jeg ønsker å finne tilbake til om et par år uten å måtte søke meg gjennom en haug med andre innlegg som kanskje var det jeg ville ha, men ikke helt. 

Ost

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dumt :) 

En workaround om det ikke blir en ordentlig Favoritter-funksjon, er å lage sin egen private Favoritter-tråd under Kladder-kategorien, og så lime inn lenker til de postene man ønsker å finne igjen kjapt. (Man trenger ikke mer enn én post i tråden, siden muligheten for å endre postene synes å være evigvarende (gjelder det bare sponsorer?), så da kan man strukturere litt med overskrifter og ekstra tekst rundt lenkene.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg installert en liten sak som gjør at dere kan lagre bokmerker. (tilgjengelig for støttemedlemmer foreløpig)

Kan kun benyttes i forumet (foreløpig).

Under hver post står det "Bookmark". Man kan der velge om bokmerket skal være offentlig eller usynlig..

image.png

Man finner sine bokmerker i sin profil.

Capture2.JPG

I tillegg finner man sine bokmerker her Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive