Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Endelig var det min tur. Etter mange tomme timer i skog og fjell det siste året fikk jeg mitt første fall.
Mitt første hjortevilt ble en skikkelig storbukk!

Reinsjakta gav virkelig mersmak, i dobbelt forstand. For en fantastisk kombinasjon av natur, stillhet, tomme timer og kontrasten med fult fokus og intens jakt.

Med dette går startskuddet for prosjektet mitt "Jakten på Norge". Dere kan følge reisen på NJFF sine nettsider under Jakt > Jegerstine og på bloggen min.

Her er bilder og story på reinsjakta: DYR (klikk på linken).

SKITT JAKT folkens! :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt artig å lese din beskrivelse av villreinjakta og første felling, minnet mye om min  opplevelse første gang jeg jaktet i området Orkelhøa i Oppdal. Husker jeg var mest redd for å komme mellom reinflokken og noen erfarne jegere, og dermed få ødelagt mitt gode navn og rykte for alltid :D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.