Gå til innhold
  • Bli medlem

Julekalender 2017!


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Linn Mari skrev:

Hei!

Er kalendern fylt opp? Jeg har for første gang siden videregående prøvd meg på å skrive noe, så kvaliteten er så som så, men om det mangler innlegg så kanskje jeg skal mote meg opp til å dele det?? 

Satte deg opp på den 10-- er også et par andre datoer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ai ai ai, nå begynner det å fylles opp ja. :) Skøy. Så langt er det flere innlegg i kalenderen som jeg ser at jeg ellers ikke ville lest fordi temaet ikke er helt i min gate, men når det heter julekalender så leser jeg dem likevel. Det viser seg å være artig med variasjon, og lese om helt nye ting. :) Gode ideer får man også, jeg digger julekalender. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Linn Mari skrev:

Hei!

Er kalendern fylt opp? Jeg har for første gang siden videregående prøvd meg på å skrive noe, så kvaliteten er så som så, men om det mangler innlegg så kanskje jeg skal mote meg opp til å dele det?? 

hehe.. det er bra vi er flere :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Miamaria skrev:

Ai ai ai, nå begynner det å fylles opp ja. :) Skøy. Så langt er det flere innlegg i kalenderen som jeg ser at jeg ellers ikke ville lest fordi temaet ikke er helt i min gate, men når det heter julekalender så leser jeg dem likevel. Det viser seg å være artig med variasjon, og lese om helt nye ting. :) Gode ideer får man også, jeg digger julekalender. :)

Helt enig. Så det var stas med denne kalenderen 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg laget to innlegg. Ser at mange syns søndager og den 24 er litt skumle. Flyttet mitt 1. Bidrag fra mandag til søndag slik at @Mareng kan få den siste ledige plassen i årets kalender. Ingen bilder går bra det har @ost bevisst, så nå er det ingen vei utenom😱

Har også tatt den 24 med et ekstra bidrag laget på venterom hos øyeleger, da jeg må kjøre min gamle far litt rundt pga stæroperasjoner og dertil etterkontroller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Helt enig med deg hansen.

For min egen del strekker ikke tiden til. Skal jeg fortelle om turene mine, må jeg ha tid til å skrive om dem, og det har jeg sjelden...bruker fort noen timer på kvelden på det....
Så det er dårlig stelt på bloggen for tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Kjell Iver skrev:

Vinnere er i kveld trukket med hjelp av random.org. 

Gavekort a 1000 til:

@Heriks

@steingrd

@Hammer

@Gittiamo 

@Jan Erik Hansen

Hodelykten som er til test gikk til @whistler

Suveren kalender i år også, men all slags gode innlegg! Takk for alle bidrag

Takker så mye! Det blir spennende 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Kjell Iver skrev:

Vinnere er i kveld trukket med hjelp av random.org. 

Gavekort a 1000 til:

@Heriks

@steingrd

@Hammer

@Gittiamo 

@Jan Erik Hansen

Hodelykten som er til test gikk til @whistler

Suveren kalender i år også, men all slags gode innlegg! Takk for alle bidrag

Det var en særdeles hyggelig overraskelse i romjula. Takk til alle som bidro med gode kalenderluker. Mye hyggelig lesestoff i år :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel en av de mest positive julekalenderne jeg vet om, istedenfor å kjøpe alt mulig slags ræl og bidra til mer av klodens overflod, deler vi av våre opplevelser og erfaringer. Gratulerer til alle vinnere! :flowers:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi vel noe Off-Topic i forhold til temaet, og julekalender er på en måte veldig sesongbetont! Nødvendigvis kan vi ikke ha en kalender i januar også!

Men har dere ide'er om andre muligheter for slike "feel-good" og uhøytidelige konkurranser vi kan ha? Kom en mulighet for en premiering her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Kjell Iver skrev:

Nå er vi vel noe Off-Topic i forhold til temaet, og julekalender er på en måte veldig sesongbetont! Nødvendigvis kan vi ikke ha en kalender i januar også!
Men har dere ide'er om andre muligheter for slike "feel-good" og uhøytidelige konkurranser vi kan ha? Kom en mulighet for en premiering her. 

Leste posten om premiene om igjen, og om jeg misforsto, beklager jeg det, men off-topic er det ikke.
Ingen som har noe i mot julekalenderen vil jeg tro, ei heller at det loddes ut premier, men jeg antok at evt. premier var turutstyr donert av en av produsentene/ butikkene FF samarbeider med.

Fra første post:
Vinner av premie blir trukket fra tilfeldige deltagere på selveste julaften klokken 17 blank. Premie(ne) kommer jeg tilbake til men håper jeg kan skaffe noe veldig skikkelig.

Så, som sagt kan jeg ha misforstått og at gavekortene er levert fra partnere, i så fall kunne det vært interessant å lese hvor de uttrukne kan bruke gavekortene. Jeg vil også tro at de som har gitt gavekortet er interissert i å profilere seg ved at de nevnes ved navn.

Om FF finansierer gavekortene blir helt feil, spesielt når man samtidig ønsker at brukerne hjelper til med å finansiere driften av nettstedet ved å kjøpe støttemedlemskap.

Jeg synes julekalenderen var kjempehyggelig lesning. Har ikke hatt julekalender siden jeg var liten så det var gøy å lese en ny luke hver dag. Samtidig fikk jeg et tupp i ræva så jeg fikk skrevet ferdig en rapport jeg så vidt begynte på for lenge siden :thumbsup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.