Gå til innhold
  • Bli medlem

Videodiskusjon : Finnmark, Sørøya - A scenic trout paradise!


Isak Knutsen

Anbefalte innlegg

C0001.00_07_09_17.Still001.jpg.9435e8cda

Navn: Finnmark, Sørøya - A scenic trout paradise!
Kategori: Medlemmenes egne videoer (friluftsliv)
Dato lagt til: 2017-09-08
Innsendt av: Isak Knutsen

 

Endelig etter mange timer med redigering, er videoen fra sommerens tur til Sørøya i Finnmark ute på kanalen! Det ble ny personlig ørretrekord!

Sjekk ut flere av mine videoer her! 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Phoney skrev:

Synes dette er den beste du har laget så langt :)

Tusen takk! Prøvde å høre på ulike råd og tilbakemeldinger jeg har fått her på forumet når jeg redigerte videoen. Laget den litt lenger og i et litt roligere tempo. Tror jeg skal fortsette å lage videoer i en lignende stil:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flotte filmer du lager, og det merkes at du tar til deg de tipsene du får. Jeg er egentlig ikke sånn fan av filmer, jeg ramler ofte av fordi det ikke passer mitt tempo, mens bilder og blogger kan jeg styre tempoet på sjøl. Men dine filmer gidder jeg å se. :) Selv på bilkjøringa i starten, ble det akkurat så kort at jeg fortsatt hang med videre. Du er flink, og blir stadig enda flinkere. :) Supert!

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, steingrd skrev:

Flott film fra herlig sted og grattis med flott fisk på slutten der!

Har overnatta i koia du står ved og det ligger en koie til på vei opp over åsen der jeg mistenker dere gikk :) Ah, gode minner,

 

Tusen takk! 

Det var en stilig liten koie, vi gikk bare forbi, men jeg tok en liten titt inni, skulle gjerne hatt en natt der. Ja, vi gikk forbi en annen koie litt tidligere i løypa, men vi passerte den med litt avstand, så jeg filmet den ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.