Gå til innhold
  • Bli medlem

McKinley


Kristian Bøhler

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Turlyst

Aero 2.0 er visst nok et bra telt men lav takhøyde. Må sitte med bøyd nakke. Har du 7 eller 9 cm oppblåsbart underlag blir det enda verre. Jeg har bare prøvesittet og prøveligget det.

10 cm høyere så hadde jeg helt klart kjøpt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, JanRH skrev:

Aero 2.0 er visst nok et bra telt men lav takhøyde. Må sitte med bøyd nakke. Har du 7 eller 9 cm oppblåsbart underlag blir det enda verre. Jeg har bare prøvesittet og prøveligget det.

10 cm høyere så hadde jeg helt klart kjøpt det.

Sant. Men mye høyere i endene enn ringstind og akto. Det skal gi følelsen av mer romslig innertelt sies det, spesielt når man ligger.

Bredden på innerteltet gjør kanskje at man kan ha ett lite skumunderlag (som man kanskje har med uansett?) ved siden av det opplåsbare for å få bedre sittehøyde? Evt. tappe luft ut av det opplåsbare når man ikke sover?

Jeg vet ikke, har jo ikke prøvd noen av teltene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.