Gå til innhold
  • Bli medlem

InReach + Garmin = dyrt


valemon

Anbefalte innlegg

Fikk mail fra InReach her om dagen om at siden det nå heter Garmin, så er det nye priser på abonnementet. Det billigste abonnementet som kosta 15 dollars, går opp til 199 kroner... det er en småpen økning på rundt 70%, avhengig av dollarkurs... har selvfølgelig klagd, og får elegant tåkeleggende svar. Kanskje det hjelper hvis fler klager. Eller kanskje det ikke angår så mange 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått noen e-post enda om endring i prisene, men regner med at det kommer. Tenkte jeg skulle vente med å foreta meg noe til det skjer. Da spørs det nok om ikke det blir en sum å spare i måneden gitt. 200 kr/mnd for at inreachen skal ligge klar på hylla hvis om at jeg har lyst til å reise på tur utenfor mobildekning, næ .. det er i overkant, bruker den ikke nok til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker det samme. 15 bucks kan godt bare løpe, men 199 NOK tipper en grense.. så nå blir den liggende i "suspended" modus inntil jeg har bruk for den. 

Her er mailen jeg fikk:

Sitat

 

Hello,

On 9/11/2017, Garmin will update your inReach subscription service plan based on the billing country associated with your account. These updates include:

Invoices will be in: ‭Norsk (bokmål)
Payment currency will be NOK.
See this page for plan pricing information.
Local taxes will be charged, if applicable.
All inReach devices on your account will be billed on the same day of the month.

These updates are necessary to associate your inReach account with local currency. If you have any questions or concerns, contact Garmin Customer Support:

1-800-511-2459 (U.S.) or +1-207-846-8900 (International), 8 AM - 8 PM Eastern
inreach[email protected]
inreach.garmin.com

Thank you, 
The Garmin inReach Team

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.