Gå til innhold
  • Bli medlem

Ett lite intimt spørsmål!


JGH

Anbefalte innlegg

På ‎07‎.‎09‎.‎2017 den 20.55, Per Fredrik skrev:

Rett på sak siden så mange er opptatt av detta. Det er ikke boxeren som bør ha fokus, men renhold etter en lang svett dag. Hvis ikke kan du få det som vi i forsvaret kalte Texas røde rose. Illrøde baller som svir. Håper ikke jentene våre blir skremt av dette, det er en guttegreie.

Når man blir lokket inn i tråden med at temaet er lite intimt, så er det klart man kan bli skremt.. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
36 minutter siden, JGH skrev:

Det er nok boxerens passform som har vært problemet her. Boxer som kryper opp under bjellene og gnager samt lår som da gnir i mot stoff eller hverandre. Ikkje godt. Men nå har eg hatt turer med comfyballs og er veldig fornøyd. 

Det som kan nevnes med comfyballs performance i forhold til en boxer av ull, er at syntetiske stoffer får en ganske stram lukt i forhold til ull etter flere dager :)

Endret av Mareng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/16/2017 at 10:13 AM, Lompa said:

Jeg kjøpte en to-pakning, og begge de ble "slakke" før de ble utslitte i stoffet. Min erfaring begrenser seg til de to..

Jeg kan nå bekrefte at dette begynner å skje med mine også. Det går også fort hull i sømmen i skrittet helt underst (under skrukken) :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg slet med gnagsår fra Dressmann sine man-boksere, og prøvde ut ExOfficio sine Sport Mesh Boxer Briefs for to år siden, og har aldri brukt noe annet etter det. Kjøpte flere par, men ingen har enda blitt slitt ut på to år, og de funker til alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en kort tettsittende shorts i samme materiale som treningstights lages i, bruker denne over en vanlig boxer som sitter godt. Brukte en stund før jeg fant en som satt godt. Sliter selv med gnagsår mellom låra. Selges vell som "undershorts" på sportsbutikker. Kan være verdt å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.