Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mareng

- UTE Avdelingen

- Villmarkslivet

- Frilufts amatørene

- Andrè Blænes

- UT i villmarka

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mareng

Dette var nytt for meg, og noe av det beste jeg har sett! Denne norske karen har padlet i Norge/Sverige i 43 dager: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er aktive på YouTube, og synes det er. Vedig kjekt at vi er nevnt i flere av kommentarene her! Hver andre onsdag (minst) legger vi ut videoer fra våre turer, og vi holder oss i Norge! Følger selv en god del andre YouTube kanaler med turinnhold - kjekt når vi ser på og kommenterer hverandres videoer! 

Idag er det video fra sommerturen vår i Femundsmarka!  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av UTE avdelingen
      Ei åpen koie og en utrolig fiskeopplevelse. Her er den siste videoen fra vår drømmeuke i Nordfjella i September. 
    • Av Fiskegal
      Jeg lager en del tur- og fiskefilmer. Tenkte å bare starte en tråd her hvor folk kan dele eventuelle videoer de lager.
    • Av Thomas Rekdal
      Hei,
      Tenkte å ta en overnattingstur i Nordmarka i helgen.
      Starter turen fra Songsvann, supert om det er et fiskevann i nærheten også.
      Noen som har noen forslag? 
    • Av Tommy82
      Hei.
      Er det noen som har tips om rypeterreng med hytte for 4-6 jegere neste sesong?
      Hvor i børgefjell ville dere hatt «base» for en 5 dagers jakttur?
      veit inatur, røyrvik fjellstyre og visit børgefjell har noen tilbud, men om det finnes noe annet, eller generelle tips, så mottas de med takk🙂🙂 skitt jakt alle sammen
    • Av UTE avdelingen
      Varm sommer der fjellvann og snø gir god nedkjøling. Flelktur til fiskevann, fisk på kroken. Husky møter sau.... og mye annen moro! Bli med på tur!
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.