Gå til innhold
  • Bli medlem

Høsttur til Trillemarka. Har noen noen anbefalinger?


Thoreau

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har bare vært på én tur i Trillemarka foreløpig, men det er et område som frister til flere besøk.   Hadde ca. en uke i Trillemarka i begynnelsen av juli, og det var nok feil tid på året for å besøke Trillemarka, for det var veldig mye knott og multekart :- )   Neste tur blir på våren eller høsten.

Turen min startet ved Skodøltjenn, der stoppet bilveien, og mobildekningen hadde forsvunnet før det.  Jeg valgte det startstedet for raskt å komme til steder jeg hadde lest var bra:  Fra Skodøltjenn var det fint og lettgått skogsterreng innover Trilledalen.  Nå fisker jeg ikke selv, men det vaket fint både i Vindolvannet og Danmark.   Videre gikk turen sørover, forbi Vardefjell og ned til Langvatn, hvor jeg tror jeg ikke så et eneste vak.  Siste teltplass før retur til sivilisasjonen var ved Bråtatjenn, som er utenfor naturreservatet, men likevel flott og uberørt skogsnatur, og tror jeg så noen vak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.