Gå til innhold
  • Bli medlem

Oversikt over heller i Finnemarka?


Tittei

Anbefalte innlegg

Finnes det en oversikt over hellene i Finnemarka? Jeg har Drammensmarka sommer kartet i både 25 og 50000, men der står det inge ting enda jeg leser at de skal være avmerket på 50-kartet. Kjøpte kartet nytt for få uker siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 timer siden, Tittei skrev:

Finnes det en oversikt over hellene i Finnemarka? Jeg har Drammensmarka sommer kartet i både 25 og 50000, men der står det inge ting enda jeg leser at de skal være avmerket på 50-kartet. Kjøpte kartet nytt for få uker siden. 

Jeg skal ta bilder av kartet jeg har når jeg kommer hjem - tror de er merket på flere. Det blir sent i kveld, så minn meg på det hvis du ikke hører noe. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Tittei skrev:

Finnes det en oversikt over hellene i Finnemarka?

Kjøp Finnemarka kartet. Der har du hele Finnemarka (inkl. Drammensmarka, m.m.) og her er det mye info, både om hellene, grotter, historiske steder, fiskevann (m. info. om bestand, o.l.), merkede stier, m.m. Det er også en aktiv gruppe på FB, som har mye info og de bærer navnet til marka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, virrma skrev:

Jeg skal ta bilder av kartet jeg har når jeg kommer hjem - tror de er merket på flere. Det blir sent i kveld, så minn meg på det hvis du ikke hører noe. :)

 

Takk virrma. Trodde det var bare meg, men da skal jeg få lånt kartet på biblioteket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler turer til disse, altså. Vi har etterhvert overnattet i samtlige. Kroken var ganske liten og hadde begrenset "tak", så der måtte vi til med tarp for å unngå å bli våte. De øvrige er større og gir bedre skjerming. Datteren min har Grotta som sin favoritt, jeg tror kanskje jeg likte Tjuvtjernshula best. Ulempen med den er at den ligger veldig nærme en mye brukt skiløype, så der er det nok ikke så stas å være på store utfartshelger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.