Gå til innhold
  • Bli medlem

Sunnmøre, telttur 2-3 dager, ønsker tips.


martin.m

Anbefalte innlegg

Hei.

En kompis av meg har aldri vært på Sunnmøre/Møre og Romsdal. Jeg er opprinnelig født i Ålesund men flyttet derfra i ung alder, så jeg har ingen erindring om teltturer fra området, kun dagsturer. I går ringte han meg og lurte på om vi ikke skulle pakke sekkene og komme oss avgårde oppover i morgen, noe som jeg selvsagt ikke er uvillig til :-)

Men, da lurer jeg på: Er det noen her på FF som har noen gode tips om en fjelltur med et par overnattinger? Som gjerne har utsikt over fjord/fjell/hav og i tillegg evt. er i nærheten av et vann hvor man kan få fiske samt drikkevann? Vi skal selvsagt telte. Jeg vet, dette er mer enn et kinderegg med tre ønsker, men det er jo tross alt Sunnmøre vi snakker om :-P 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • martin.m endret tittelen til Sunnmøre, telttur 2-3 dager, ønsker tips.
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.