Gå til innhold
  • Bli medlem

Jobbvegring


Humbug

Anbefalte innlegg

Nå er det en arbeidsuke igjen til jeg skal tre uker i skog og fjell, men hjernen har allerede dratt, slått opp leir og fått fisk. Altså kan man forvente noe labert fokus og innsats på jobb denne uka. Noen som har det samme problemet og evt har tips til hvordan jeg kan lure sjefen til å tro at jeg jobber med begge henda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, Truant76 skrev:

Jeg har et utfordring i motsatt retning, ligger ofte i telt (mentalt) i en hel uke etter jeg har kommet i jobb igjen :/

 

Samme problem her. 

Fjellabstinenser lar seg ikke så lett kurere, annet enn ved å oppsøke fjell igjen. Ergo er jeg på fjellet nuh. Samtidig drodler jeg om nye turer. 

@Humbug - cluet er å alltid ha noen papirer i henda, og alltid forflytte seg fort i lokalene. Funker fett her. Forutsatt at du jobber på et kontor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbstinensene kommer både før og etter ferie/turer, trigges egentlig helt vilkårlig. Forrige uke var første uke på jobb etter ferien, og der var nesten kul umulig å sitte i ro i kontorstolen. Fikk bøta litt på det med mellom 8 og 10 timer på sykkel og nætur fredag kveld - lørdag (skvisa inn mellom perioder med mye regn i helga.)  

...og så kommer man til mandag morgen og skal sykle til jobb. Helt blå himmel, kjøling og klar luft... ABSTINENSER og en kropp særdeles motvillig går inn på kontoret i dag.🤤😂

Greit å ha en fin lørdagsformiddag (bildet) friskt i minnet, men det bare underbygger det faktum at man bør skvise inn en ny tur kommende helg, innimellom bursdager og alt annet. 🤔🙃

20170805_092505.jpg

Endret av Terka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.