Gå til innhold
  • Bli medlem

Big sky chinoc


Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Mareng
1 time siden, Tessatroll skrev:

Eg for min del har bestemt meg for å kjøpe eit big sky chinoc med ekstra stang og i firesesongs materialar, etter supertips her på forumet. Framleis lett. Noko tøffare materialar? Firesesongs 

Det første som slår meg: veldig stygt, men det betyr vel heller lite.

Hva er så bra med dette teltet om jeg kan spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mareng skrev:

Det første som slår meg: veldig stygt, men det betyr vel heller lite.

Hva er så bra med dette teltet om jeg kan spørre?

Ja det erkje spesielt pent. Og så er det kuppel, som eg IKKJE likar. Men footprint og stenger som ikkje skal tres. Fordel klumsa mtp duken. 

Men det å til ei viss grad kunne skreddersy det, til dei materialane og stengene ein vil, og få eit telt som toler litt til ei ok velt, tiltalar meg. I tillegg er det fin pris på det. 

Eg har slitt med å finne telt for høgdemeter med dobbel duk og låg nok vekt.

Eg er gla i Nallo. Men det igjen vert i overkant tungt når eg er åleine på sommaren.

Det å kunne bygge ut og trimme ned teltet etter sesongen, slik at det for meg er høveleg både på vårskitur på bre for to og en, og på same tid åleine med lett innertelt,  ei stang mindre, og kanskje UL stenger i dei siste to ser eg på som topp ved behov.  

Finn ikkje att sida eg fann detaljerte spesifikasjonar med omsyn til vekt på alt, men synes å hugse eg kan plukke omlag 400 gr på det viset, meir med UL stenger. 

Eg har sendt e-post for å få meir info om duken. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng

Aner ikke vekt på dette, men hvis du liker tunelltelt og Nallo er for tung er jo yaranga light ett alternativ og fjellheimen/rondane superlight. Men dette har du sikkert allerede funnet ut av.

Litt dårlige nettsider og youtubevideoer av dette teltet, jeg får ikke helt tak på konseptet, men hvis du tror det er bra er det nok helt sikkert ett bra telt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mareng skrev:

Aner ikke vekt på dette, men hvis du liker tunelltelt og Nallo er for tung er jo yaranga light ett alternativ og fjellheimen/rondane superlight. Men dette har du sikkert allerede funnet ut av.

Litt dårlige nettsider og youtubevideoer av dette teltet, jeg får ikke helt tak på konseptet, men hvis du tror det er bra er det nok helt sikkert ett bra telt!

Yaranga er superaktuelt, men det igjen vil eg ikkje nødvendigvis vere komfortabel med å ta med til dømes på Josten på våren.

Der kan det vere solskinn og fin slush i mai, eller det kan vere stiv kuling, 15 minus og luftfuktigheit frå ei anna verd. 

Den dårlige nettstaden er skikkeleg irriterande, ein må inn på ymse forum for å finne meir utfyllande info. 

Med mindre eg får meg ei skikkeleg overrasking på duken, så vert det eit slik på meg. Så gjenstår det å sjå om det var dårleg gambling. Rekna meg fram til 2 kg med det "heftigste" oppsettet, og 1,6 - 1,7 ish med det lettaste, omlag som Niaken, som eg forøvrig likar veldig godt! 

Edit: rekna på ny med anna link, og fekk lettare vekt. Vonar eg får svar på spm mine så eg kan få sikrare tak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar frå BigSKy:
 
Therese,
 
Thank you for your email, please see > responses below:
 
I am trying to find some information about the SuprSil fabric, like denier etc. 
But it seems to be difficult to find. 
Can you provide me with some information? 
> Here is more fabric information:
 
> Note: SuprSil fabric is coated both sides with silicone so it has a tear strength about 2x stronger than the same fabric coated with PU... if the tent's outer fabric is seam taped, the fabric has PU coating since silicone coating cannot be seam taped... Hilleberg is another tent brand than uses both sides silicone coated fabrics.
 
And what Wold the shipping cost to Norway be for a Chinook 2P?
> USD14.99 from Big Sky EU warehouse
 
Thanks for your interest,
Bob
 
 
Big Sky International
online store: www.BigSkyProducts.com
email: customerservice@BigSkyInternational.com
 
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.