Gå til innhold
  • Bli medlem

Ønsker råd om Bergans Trollhetta trekking boot.


Tittei

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 år senere...

Bergans Trollhetta trekking boot

Jeg kjøpte disse skoene.

Hadde virkelig lyst at disse skulle fungere for meg, utrolig bra kvalitet på materialet, og meget god gripeevne på sålene. Men nei, etter ca. 40 km og 29 dager ble disse levert tilbake.

Smerte! Ren tortur på ankler og akilles.   

Kort beskrive opplevelsen: som om man skulle ha gått med jern-sko uten foring. Og jeg fikk en slags stampende gange etterhvert.

Den siste turen varte i maks 3 km. Gikk greit i ca 1 km, men etter det begynte det å bli direkte vondt. Da presset skoene på hockey kulene mine, slik at jeg var tvunget å kortet ned den planlagte turen i skogen betraktelig. Beslutningen med en retur til Xxl var enkel etter dette. 

"Det er ikke alt som er av gull, som har fått Bergans merket på seg"

Blir vel Crispi Skarven eller Alfa Walking king. Produsenter som vet hva de gjør :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har jo både Crispi skarven, alfa walking king, Bergans Trollhetta +++

Slike sko bør ikke bare bestilles over nettet.  De er ganske så forskjellige mtp. størrelse.

Vedr. Bergans sko fikk jeg beskjed om å gå opp 2 størrelser ift. normal.   Det var det som ble kjøpt også.  ( Selvfølgelig med 2 sokker, inner og ytter sokk)

Jeg har ingen ting å utsette på disse skoa.  Dersom man kjenner at tåa visner bort, kan man slakke lissen litt for å se om det fungerer.  

 

 

20190825_121940.jpg

Endret av Blaser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.