Gå til innhold
  • Bli medlem

Å ikke reklamere på en reklamasjonssak


Gittiamo

Anbefalte innlegg

Kjøpe sko på nettet er litt Lotto dessverre. Når jeg byttet sko forrige gang, var jeg på Oslo sportslager. Fant fine sko og prøvde 5 par i samme størrelse. Tre venstre sko og fire høyre av de passet meg veldig bra, så jeg plukket de som passet meg og kjøpte 3 par. En sko var helt ubrukelig og ekspeditøren sa at den ikke skulle ut i butikken igjen men sendes til leverandøren. 

Leser du kjøpsloven lønner deg seg å bruke angrerett fremfor å si at du har funnet feil på produktet. 

Så ærlighet var lengst passer ikke inn her 😥 Mye bedre å sende problemet til neste mann som kjøper produktet. Sånn er verden blitt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mareng

Jeg bestilte to warmpiece soveposer fra hekta på tur. Beholdt den som passet, og sendte den som ikke passet i retur. Samtidig opplyste jeg på mail at på den som var returnert var strikken løsnet i det jeg dro i den. De lagde ikke noe nummer av det annet enn å takke for opplysningen og slette klarna-fakturaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Mareng skrev:

Jeg bestilte to warmpiece soveposer fra hekta på tur. Beholdt den som passet, og sendte den som ikke passet i retur. Samtidig opplyste jeg på mail at på den som var returnert var strikken løsnet i det jeg dro i den. De lagde ikke noe nummer av det annet enn å takke for opplysningen og slette klarna-fakturaen.

Jepp er jo ikke verre enn det :) 

Og alle er glade og fornøyde :) 

Neste gang blir det Hekta På Tur eller VPG ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst
9 timer siden, Gittiamo skrev:

De påstod som sagt jeg hadde brukt støvlene. Med merkelappen på fortsatt :P jeg dementerte dette og til svar fikk jeg at alt hadde jo gått i orden nå som jeg hadde kjøpt nye støvler. Joda jeg har ett par, og betalt for to. Bra deal 😂 

Du må jo ha rett til å prøve støvlene hjemme hos deg, uten at butikken mener at da er de brukt. Klesbutikkene oppfordrer jo til bytte av klær man får i gaver som ikke passer. Hadde blitt et fall i omsetningen dersom det ikke var mulig. Stå på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst
1 time siden, Mareng skrev:

Jeg bestilte to warmpiece soveposer fra hekta på tur. Beholdt den som passet, og sendte den som ikke passet i retur. Samtidig opplyste jeg på mail at på den som var returnert var strikken løsnet i det jeg dro i den. De lagde ikke noe nummer av det annet enn å takke for opplysningen og slette klarna-fakturaen.

Fjellsport har også oppfordret til det mange ganger. Når jeg bruker denne muligheten velger jeg å hente hos dem, med betaling på hentepunktet. Kortbetaling av begge produktene tar vinter og vår å få tilbake. På hentepunktet krediteres beløpet der og da. Til nå har jeg ikke hatt problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, JanRH skrev:

Fjellsport har også oppfordret til det mange ganger. Når jeg bruker denne muligheten velger jeg å hente hos dem, med betaling på hentepunktet. Kortbetaling av begge produktene tar vinter og vår å få tilbake. På hentepunktet krediteres beløpet der og da. Til nå har jeg ikke hatt problemer.

Jeg betalte med Klarna og betalte umiddelbart etter at jeg fikk fakturaen. Før jeg henta støvlene. Det var en tabbe av meg og om det blir en neste gang så skal jeg ikke betale før varen er godt prøvd først :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.