Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger tips til gode sko med bra feste


Fjelletkaller

Anbefalte innlegg

Hei, 
jeg har fra før Crispi Skarven (tror det er rett navn på modellen) og et par lave Salomon tursko. 
Jeg syns Crispi-skoene har bra støtte, men føler sålen er for tykk og jeg har ikke noe kontakt med underlaget. Føler det er helt forferdelig å gå i ur og på hardt underlag. Salomon skoene er greie på kortere dagsturer, men føler jeg trenger noe nytt da de er noen år gamle. Er ikke så bra demping på de.

Jeg ønsker meg sko som kanskje ikke er like tunge som Crispi, men som gir støtte og grep når man går på en lengre tur i bratt terreng  der det å ha kontakt med underlaget er essensielt (f.eks Innerdalstårnet osv.)

Jeg kan ikke ha skikkelige smale sko da jeg har ganske høy vrist og breie føtter (så vet ikke om jeg kan kjøpe damemodell hvis de er kjent for å være smale). 

Tar gjerne i mot tips og råd!

Endret av Fjelletkaller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.