Gå til innhold
  • Bli medlem

Viking Hunter GTX


storol

Anbefalte innlegg

Fikk meg nye slike sko og har brukt de i noen dager til små gå turer for å "gå de inn" til en tredagers fjelltur. 

Hælene ble tapet i tilfelle gnagsår men det hjalp lite da det ble gnagsår på ankelen, akkurat der skoen treffer ankelen når skoen bøyes. Det ble sår med blemmer og blod på begge anklene. Noen andre som har vært borti liknende? Prøvde å slakke snøringen med det "gnager" like mye uansett. 

DSC_0081.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss det var litt spesielt. Et par ting jeg kan tenke meg:

1. Snøring av sko er viktig, du har ikke strammet alt for hardt over ankel? Forsøk med litt annen snøring.
2. Sokker. Altså hvilke sokker har du brukt? For tykke sokker er ikke bra og skaper fort gnagsår. Jeg liker best litt tynne ullsokker som sitter stramt på foten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig spesielt. Prøvde som sagt med ulik stramming, men med samme resultat. Sokkene har jeg brukt tidligere i andre sko, men var førstereis i disse Viking skoene. Mulig de var årsaken. Drar nok til xxl og får får bruke 100% fornøyd garantien. Risikerer ikke samme resultat til helgens fisketur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du har spesielt høy rist og skoene rett og lsett ikke passer foten din. Eller at det er noe rart med pløsa som krøller seg eller noe... Siden du har det på begge beina så tviler jeg på at det er noe som forsvinner etter litt break inn så kjekt med XXL retur ordning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.