Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer skal ut på tur en uke fra i morgen, og ser etter gode råd fra folk som er kjent i området.

etter en del synsing og studering av kart, har vi funnet en rute fra Balestrand til Sandane, men startsted må ikke være nøyaktig her. Turen må ende på Sandane (Anda), planen er fly videre.

Skjult lenke - logg inn for å se den

Tips til ruteendringer, eller andre turer i omtrent samme område tas i mot med stor takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Isak Knutsen

Navn: Brevandring på Jostedalsbreen
      Kategori: Medlemmenes egne videoer (friluftsliv)
      Dato lagt til: 2017-08-16
      Innsendt av: Skjult lenke - logg inn for å se den

Ny video på kanalen! Denne gangen fra turen min på Jostedalsbreen! Sjekk videoen ut over:)

Skjult lenke - logg inn for å se den
    • Av Isak Knutsen
      Ny video på kanalen! Denne gangen fra turen min på Jostedalsbreen! Sjekk videoen ut over:)
    • Av håretefjellape
      Hei alle sammen!
      Jeg får besøk av en venn fra USA nå i midten av mai og han blir i 3 uker. Vi har satt av perioden mellom 21. mai og 15. juni til å reise rundt i Norge med bil for å gå i naturen og se noen de mest kjente severdighetene.
      Planen er å holde seg mest til Vestlandet, da det forhåpentligvis er mindre snø der enn i innlandet?
      De viktigste tingene på lista er Preikestolen, Kjerag, Geirangerfjorden og Atlanterhavsveien.
      Kan noen gi meg noen tips for gjennomføring av dette? Det jeg lurer på er først og fremst om veier er åpne og snøfrie og om det er mulig å gå turer uten å svømme i snø. Jeg lurer også på om noen har noen andre turer på, kortere og lengre (opptil to-tre dager tur/retur), rundt omkring på vestlandet som er å anbefale på denne tiden av året.
      Prøver å sette opp en fin rute og plan som viser Norge fra en av sine flotteste sider, alle tipps taes imot med takk!

• Av Mareng
      Hei.   Jeg ønsker noen veldig lette toppturski til bruk på variert vestlandsføre som også er brukbare til litt flate ankomster, ikke pudderski. I den forbindelse har jeg lurt på om Åsnes Tind 76 kan være ett godt valg, kombinert med noen lette tech bindinger og noen lette behagelige støvler med gode gåegenskaper?   Hva tenker dere? Noen gode utstyrstips?   Hvilke størrelse ski bør jeg ha? Jeg er 170 høy og 70 kg, jeg har lang skierfaring.
    • Av Mariannevb
      Hei,

Vi vil gjerne gå fjelltur på Vestlandet i 5-7 dager neste uke. Vet noen om en eller flere turer som er snøfrie? 
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive