Gå til innhold
dr00hlar

Tips til teleskopstang

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en teleskopstang til å ha for dagsturer hvor jeg plutselig kan befinne meg i nærheten av et fiskevann. 
Det står mellom disse 2:
Skjult lenke - logg inn for å se den
Skjult lenke - logg inn for å se den

DAM Shadow stanga har jeg allerede tidligere erfaring med da jeg hadde en som jeg knakk helt i enden(min feil). Var ganske fornøyd med den og det er definitivt den mest kompakte av de. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med Berkley stanga da denne også ser ganske lovende ut. 
Kom gjerne med andre forslag, men har ingen planer om å gå høyere enn 700 - 800 kr for dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja... Denne har jo blitt diskutert her, og andre steder ofte: Skjult lenke - logg inn for å se den

99,- høyere enn det du nevnte men, kanskje verdt den vurderingen likevel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte nettopp shimano exage 270 minitele 3-14 g. Det medfølgende etuiet med plass til påmontert snelle og en liten slukboks gjør det verdt hele kjøpet. Den er latterlig liten sammenpakket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den minitelen til Shimano i lenka over her og er kjempeførnøyd! God respons og nok "rygg" for de fiskene jeg vanligvis får i håven.  For ikke snakke om kompakt. Ei 1000-snelle, Fluorcarbon,Flueboks og ex. Nanofil går greit i futteralet. Jeg kjøpte denne når den kom ut for mange herrens år siden og den var opprinnelig tenkt som reservesett, men blir ofte stående med denne i neven :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som alle heller mot Shimano. Så det blir nok noe i den duren, men må nok dessverre drøyes litt pga. bompengeavgifta som må prioriteres😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår.